Retour en Annuleren
Retour en Annuleren
Wilt u graag een bestelling ruilen of retourneren? Geen probleem.
U kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen voor een refund, op voorwaarde dat de goederen zich in dezelfde staat bevinden als bij ontvangst.
Retourneren:
Voordat u een pakketje retourneert, gelieve eerst onze klantendienst te contacteren op het e-mailadres info@moloo.nl zodat wij u een retourformulier kunnen op sturen en de retourprocedure in gang kunnen zetten.
Let op: Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd of geruild, aangezien deze speciaal voor u zijn vervaardigd. Bedankt voor uw begrip.
De terugbetaling omvat de volledige kost van de aankoop, exclusief eventuele verzendkosten.
De verzendkosten van het teruggestuurde artikel naar ons, worden niet door ons vergoed.
Annulering
Zodra u een bestelling heeft geplaatst en de bestelling is verwerkt/verzonden kunnen wij uw bestelling niet meer annuleren.
Als u een bestelling heeft geplaatst en u wilt deze graag annuleren, dan adviseren wij u om dit binnen een uur na de bestelling te doen.
Door een bestelling te plaatsen bij ons, stemt u mee in met ons levertermijn. Doorgaans worden alle bestellingen binnen de gestelde termijnen bezorgd.
Verloren of gestolen pakketten
Als uw bestelling na de levertermijn nog niet is ontvangen dan vragen wij u om contact met ons op te nemen via info@moloo.nl zodat wij meteen kunnen kijken wat er aan de hand is en direct een oplossing kunnen vinden.